Greenchoice kiest voor The Valley

16-01-2019 (15:17) - Bureaus

Na een zorgvuldige bureau oriëntatie is The Valley geselecteerd als Service Design Agency om Greenchoice te versterken in het optimaliseren van de (online) klant ervaring en het opzetten van een klant community. Greenchoice, meerdere malen uitgeroepen tot klantvriendelijkste energieleverancier van Nederland, gaat haar klanten direct betrekken in het ontwikkelen van de nieuwe Mijn Omgeving.

 
The Valley complementeert sinds juni 2018 het agile team van Greenchoice met user experience, visual & front-end design expertise en is verantwoordelijk voor het opzetten en onderhouden van de klant community. Inmiddels telt de 'Mijn Greenchoice' klant community 600+ leden welke allemaal beschikbaar zijn voor het leveren van input op basis van enquêtes, interviews en prototypes. De Mijn Omgeving wordt van de grond af opnieuw opgebouwd op basis van een microservices architectuur (Vue) en atomic designsysteem.


Thanh Nguyen, Product Owner - Mijn Greenchoice: “De keuze voor The Valley hebben we gebaseerd op basis van de professionaliteit en bevlogenheid die ze hebben getoond tijdens de selectieprocedure. Tijdens de kennismaking van de teams ontstond er direct een klik tussen Greenchoice en The Valley. Dit was de doorslaggevende factor voor de start van een nieuwe samenwerking.”

 
Rory de Graaf, Head of Digital - The Valley:  "Vanaf het eerste contact was er een duidelijke klik, zowel met de mensen als de visie van Greenchoice. The Valley is groot voorstander van het intensief betrekken van eindgebruikers in het service design proces en bij het creëren van nieuwe oplossingen in de customer journey. Wij zijn dan ook erg gelukkig met het geloof en vertrouwen van Greenchoice in onze aanpak. Een klant waar we werkelijk elke dag energie van krijgen."


Media

Marketing

Economisch