FX viert 10-jarig bestaan met nieuwe naam: FX Agency

15-10-2019 (14:47) - Bureaus

 

Het Utrechtse digital agency FX bestaat tien jaar en verandert haar naam in FX Agency. Ook komt het bureau met een nieuwe positionering, het gaat zich volledig richten op corporate communicatie.

De nieuwe positionering richt zich op het centraal stellen van de interne organisatie als middel voor duurzame groei. 'De toekomst van een bedrijf wordt bepaald door haar mensen”, vertelt creatief directeur John van de Vorstenbosch. 'Zij zijn de ambassadeurs. Zij beslissen of ze aan boord zijn of niet. Wat ons betreft verdient een interne medewerker net zulke goede communicatie als hij/zij buiten de organisatie tegenkomt.'

FX Agency won de Red Alert Top 50 award voor beste bureau en deed onder andere mee aan de SAN New Kids on the Block en FD Gazellen. Vorig het jaar werd het bureau uitgroepen tot Best Workplace 2018. Het klantenbestand FX Agency bestaat uit onder anderen KLM, Bol.com, Deloitte, ING, Philips en Aegon.

 


Media

Marketing

Economisch