En Serio breidt uit met inbound marketing voor tech-bedrijven

17-09-2019 (09:00) - Bureaus

Tech communicatiebureau En Serio voegt inbound marketing toe aan haar portfolio. Hiermee wil het bureau, dat 10 jaar bestaat, marketeers bij B2B-technologiebedrijven nog beter helpen om met hun doelgroepen in contact te komen en te blijven.
 
De afgelopen 10 jaar hielp En Serio klanten bij hun positionering en het vergroten van hun naamsbekendheid via PR, content en social media.  Het verbreden van het aanbod met inbound marketing is voor het bureau een logische stap om marketingafdelingen van B2B tech-bedrijven op een strategische manier te ondersteunen. Het bureau brengt hiermee earned, shared, paid en owned media bij elkaar. En Serio is een HubSpot Certified Agency Partner en combineert met die partnership de eigen specialistische ervaring met content met het geavanceerde marketingplatform van HubSpot.
 

Content-centric benadering

Eric Dragt, oprichter van En Serio, over inbound marketing:  “Wij geloven dat technologiebedrijven met hun verhaal het verschil kunnen maken. Met inhoudelijk sterke content dus. Daar hebben we als bureau inmiddels 10 jaar ervaring mee en als team zelfs meer dan 70 jaar. Vanuit diezelfde content-centric benadering gaan we tech innovators ondersteunen hun groeidoelen te behalen door meer websitetraffic en gekwalificeerde leads. De afgelopen jaren klopten bedrijven al bij ons aan met die hulpvraag, maar konden we ze niet op een duurzame, strategische manier helpen. We zijn enorm blij dat we daar nu verandering in brengen en de relaties met klanten met de toevoeging van inbound marketing kunnen verdiepen. En zo onze waarde voor klanten zullen vergroten.”

Media

Marketing

Economisch