DPDK opent nieuw kantoor in de USA

25-03-2019 (10:37) - Bureaus

DPDK opent haar tweede Amerikaanse kantoor in San Francisco. Het bureau zet hiermee een belangrijke stap voorwaarts in hun  internationale strategie. Het nieuwe kantoor komt twee jaar na de opening van de eerste vestiging in New York.

Gespecialiseerd in exceptionele customer experiences, werkt DPDK voornamelijk samen met internationale klanten. Om huidige en nieuwe opdrachtgevers binnen de Amerikaanse markt beter te kunnen bedienen, vestigen de Rotterdammers zich nu ook in San Francisco. Het totaal aantal vestigingen komt daarmee,
voorlopig, op 3.


binnen twee jaar zelfstandig

Paul Jitta (CFO): “Direct na de opening van ons kantoor in New York bleek dat er ook veel vraag naar onze services is vanuit de West Coast. We hebben enige tijd deze klanten bediend vanuit New York, maar aangezien wij altijd de intentie hebben echte partnerships aan te gaan met onze klanten, kiezen we ervoor ons definitief te vestigen in San Francisco. En uiteraard zien we hier ook volop mogelijkheden voor de groei van ons bureau.” Het doel is om de Amerikaanse vestiging binnen twee jaar volledig zelfstandig te maken onder leiding van Paul Jitta (CFO).
 

Het bureau vierde onlangs meerdere successen, met onder andere drie Lovie Awards, Site of the Year met NIKE Reactor en een nominatie voor Agency of the Year 2018 bij Awwwards. DPDK is één van de eerste digitale Nederlandse bureaus, lid van SoDa en maakt werkt onder meer voor NIKE, Heineken, Digital Realty, FWu en Peugeot.
 
 

Media

Marketing

Economisch