De kwartaalwinnaars eerste halfjaar Ster Gouden Loeki 2020 bekend

11-08-2020 (09:57) - Bureaus

De kwartaalwinnaars van het eerste half jaar voor de Ster Gouden Loeki 2020 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft de nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. De bekendmaking van de kwartaalwinnaars is dit jaar later dan normaal. De coronacrisis en een hernieuwde focus op de onderzoeksmethode (kan het efficiënter? Kan het nóg beter?) zijn debet aan de vertraging. Dit zijn de 20 kwartaalwinnaars van Q1 en Q2:


Winnaars 1e kwartaal 2020

In alfabetische volgorde:
Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met ‘Ze zijn er weer: onze handige vershoudbakjes’
Allianz Direct & Alfred International met ‘Premieberekening binnen 20 seconden’
Beter Horen met ‘Een eerlijk verhaal’.
Bol.com & Dept met ‘De winkel van samen de berg af’
Bol.com & Dept met ‘De winkel van zelf je pakketje aannemen’
Douwe Egberts met ‘#metelkaar’.
Jumbo & Alfred International met ‘Met Jumbo naar Super Friday van de Dutch Grand Prix’
Kees Smit Tuinmeubelen & New Day Studio met ‘Net dat stapje verder’
Lotto & Selmore Creative Agency met ‘Lotto winnaars blijven gewoon werken, maar trakteren wel hun collega’s!’
Peijnenburg & DDB Unlimited met ‘Van happen word je happie!’

Bekijk hier de Ster Gouden Loeki Q1 2020


Winnaars 2e kwartaal 2020

In alfabetische volgorde:
Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met ‘Meer dan 1000 prijsfavorieten’
Bol.com & Dept met ‘De winkel van enthousiaste snoeiers’
Dankaandezorg.nl & Iris Amsterdam met ‘Dank aan de zorg’
Jumbo & Alfred International met ‘Zo maken we er samen een mooie zomer van’
Jumbo & Alfred International met ‘Bij Jumbo vind je alles om thuis Koningsdag te vieren’
Ministerie van VWS & Publicis Groupe Nederland met ‘Klachten? Blijf thuis en laat je testen’
Provincie Drenthe met ‘Drenthe, alle ruimte om te genieten’
Samen dementievriendelijk met ‘Kan ik voor jou’
Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met ‘Koningsdagtrekking’
VBW & Muntz met ‘Mooi wat bloemisten doen’

Bekijk hier de Ster Gouden Loeki Q2 2020





 


Media

Marketing

Economisch