Connectiviteit centraal tijdens Social Media Week

Connectiviteit centraal tijdens Social Media Week

07-11-2018 (09:48) - Bureaus

Ruim honderd sprekers gaan dit jaar tijdens Social Media Week in op het thema Closer. Daarbij brengen ze een ode aan connectiviteit en de kracht die technologie biedt om mensen dichter bij elkaar te brengen.


In het communicatiemuseum van Den Haag (COMM) komen van 14 tot en met 16 november ook diverse toonaangevende bedrijven en organisaties aan bod. Onder meer Randstad, BMW, Politie Nederland en Gemeente Den Haag geven inspirerende presentaties. Bovendien zijn er drie dagen lang talloze workshops.


Elke dag van de Social Media Week heeft specifiek thema gekregen. Zo staat woensdag in het teken van 'Social & Innovation in Government', met als hoogtepunt de sessie met Kristin Gutekunst. De Lead Interactive Producer bij de Verenigde Naties vertelt over hoe de VN met 360°-videoproducties als 'Under the Blue Helmet' het publiek betrekt en bewustmaakt.


Londen en Toronto

Op donderdag staat  'Social & Innovation in Business' centraal, waar er vrijdag vooral wordt gesproken over Social & Innovation in Society'. Daarbij gaat Joe Federer van Reddit in op 'Meme-ology 101: The New Digital Language'. 


De Social Media Week vindt niet alleen plaats in Den Haag. In november is er een soortgelijke evenementenreeks in Londen, Durban, Toronto en Zürich. 


RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch