CEO Marc-Paul Brandt zwaait af bij Valtech nederland

24-01-2020 (10:29) - Bureaus

Valtech start 2020 met een nieuwe samenstelling van het directie team. Marc-Paul Brandt, nu nog CEO van het digitale bureau, vertrekt eind februari bij Valtech. COO Rob Zuiderhoek neemt zijn taken over en wordt de nieuwe CEO van Valtech Nederland.
 
Marc-Paul richtte samen met Auke van Urk internetbureau eFocus op in 2000. In 2016 werd eFocus overgenomen door het internationaal opererende Valtech en ging het verder onder de naam Valtech Nederland. In Nederland werken 300 professionals vanuit 4 kantoren voor opdrachtgevers als Action, Danone, PON, Upfield en vele andere toonaangevende bedrijven.

Marc-Paul Brandt over zijn vertrek: “Het is 20 jaar geleden dat ik samen met Auke full service internetbureau eFocus oprichtte. Onze droom was om een top 10 bureau te worden in Nederland en te werken met digitaal toptalent voor mooie A-merken. Die droom is meer dan uitgekomen. Na jarenlange groei waren we in 2015 een top 3 speler in Nederland en was het tijd voor de volgende stap: internationalisering.

In plaats van zelf kantoren te openen in het buitenland zijn we op zoek gegaan naar een strategische partner. Deze partner vonden we in Valtech die we via een gezamenlijke klant leerden kennen. Op 1 juli 2016 werd eFocus overgenomen door Valtech en werden we Valtech Nederland. Sindsdien zijn we in Nederland verdubbeld qua omzet en medewerkers en hebben we een grote bijdrage geleverd aan de groei en professionalisering van de Valtech Group.

Nu is het moment gekomen om het stokje over te dragen aan Rob en om deze fantastische reis af te sluiten. Tijd om nieuwe avonturen aan te gaan. Mijn hartelijke dank gaat uit naar alle collega’s, oud-collega’s, opdrachtgevers en partners waar ik in al die jaren mee heb mogen samenwerken! Ik ben enorm trots op wat we met elkaar hebben bereikt.”
 

missie

Rob Zuiderhoek over zijn aanstelling als CEO: ”Het is een verlies voor Valtech dat Marc-Paul vertrekt, zijn niet aflatende energie heeft eFocus en Valtech gebracht waar het nu staat. Ik ga hem zeker missen maar begrijp en respecteer zijn keuze om zijn aandacht te richten op een aantal andere ondernemingen waarin hij actief is. Met vertrouwen zie ik de toekomst van Valtech tegemoet, waarin het mijn persoonlijke missie is de kwaliteit van de samenwerking van onze teams met onze opdrachtgevers te handhaven op het hoge niveau dat men van één van de sterkste spelers uit de markt mag verwachten.”
 

Over Valtech

Valtech is erkend door Forrester als één van de leiders binnen de digital agencies wereldwijd. Met meer dan 3.000 specialisten op het gebied van design, marketing, technologie en agile werken we dagelijks voor sterke merken die zichzelf continue opnieuw moeten uitvinden in een tijd van digitale transformatie. Valtech heeft meer dan 45 vestigingen in 16 landen verdeeld over vijf continenten.
 

Media

Marketing

Economisch