Blauw Gras aan de slag voor Nederlandse Loterij

11-12-2018 (08:51) - Bureaus

Na het winnen van een social media-pitch mag Blauw Gras nu aan de slag voor Nederlandse Loterij. De eerste opdracht was het verzinnen van een social media content campagne rondom de Oudejaarstrekking van de Staatsloterij. 
 

Nederlandse Loterij was op zoek naar een specialistische partij om via social media bij te dragen aan de missie van het bedrijf: een gelukkiger, gezonder en sportiever Nederland. 'De creativiteit en mentaliteit van Blauw Gras is precies waar wij op dit moment behoefte aan hebben. Daarnaast sluit de manier van werken ook goed aan bij de ambities die wij op social gebied hebben', Jeffrey van Maurik, Online & Social Marketeer van Staatsloterij. 
 

 

Momenteel wordt er hard gewerkt aan de inrichting van de samenwerking. 'We zijn enorm trots en blij met deze samenwerking. De campagne voor de Oudejaarstrekking is nog maar het begin; we kijken uit naar 2019', aldus Isaac Diepenhorst, partner en Account Director van Blauw Gras. 


Media

Marketing

Economisch