Beiersdorf Nederland gaat voor Het PR Bureau

18-12-2018 (11:35) - Bureaus

Beiersdorf Nederland heeft er na een pitchtraject voor gekozen om een samenwerking aan te gaan met Het PR Bureau. De samenwerking bestaat uit werkzaamheden voor het gehele portfolio van Beiersdorf waaronder de merken NIVEA, NIVEA Men, Eucerin, 8x4, Hansaplast, Atrix, Dobbeldusch en Labello. 


'Voor Beiersdorf staat innovatie op nummer één, we dagen onszelf altijd uit om te blijven ontwikkelen. De ambitie van onze merken is groot en we zien dat het belang van PR voor onze merken groeit', vertelt Famke Jonker, Media & PR Manager Beiersdorf. 'Het PR Bureau staat bekend om haar eigenzinnige aanpak en heeft een bewezen track record in het ontwikkelen van een langetermijnstrategie.'


Toon van Loock
, accountverantwoordelijke bij Het PR Bureau, kijkt uit naar de samenwerking met een bedrijf dat 'zulke iconische merken heeft voortgebracht'. 'De merken zijn diep geworteld in de samenleving en voor veel Nederlanders dagelijks relevant', stelt hij. 'Wij zien grote kansen voor een nog stevigere PR-strategie, waarbij we voortbouwen op een stevig fundament en verrassen met creatieve PR-concepten.'


Media

Marketing

Economisch