Arjen Hettinga nieuwe Managing Director bij Oogst

15-02-2019 (08:30) - Bureaus

Arjen Hettinga is de nieuwe Managing Director van Oogst, a Merkle company. Arjen volgt Philip Spaas op, Managing Partner en medeoprichter van Oogst.  Samen met Maurice Vriend (Director Operations) vormt Arjen het management team en de dagelijkse leiding van Oogst.
 

Philip Spaas:
‘’Arjen is strategisch en commercieel een stuwende kracht geweest achter de groei van het bedrijf tot een toonaangevend digital marketing bureau. Met inmiddels 70 gedreven collega’s helpen we merken online succesvol te zijn met digital marketing en analytics. Ontzettend knap hoe Arjen met Maurice en team hebben gezorgd dat Oogst loopt als een Zwitsers uurwerk.
Door toe te treden tot Merkle zijn we op een next level beland: met 330 collega’s in Nederland en 2.200 in EMEA profiteren van elkaars expertise en talent, strategische partnerships, processen en klanten. Onlangs verhuisden we samen de collega’s van digital innovation agency aFrogleap naar een schitterend kantoor aan de A10 waar we Merkle Nederland verder vooruit brengen. Dit is de droom die ik -samen met compagnon Nico Maessen- voor ogen had bij de start in 2006. Voor mij is dit dus ook het ideale moment om het stokje over te dragen aan Arjen."
 
Philip Spaas rondt zijn taken momenteel af en draagt zijn laatste verantwoordelijkheden over waarna een sabbatical year is gepland. Nico Maessen bouwt sinds november 2018 aan de commerciële organisatie van Merkle Nederland als CCO.


over Oogst 

In 2018 behaalde Oogst in de Emerce 100 een eerste plaats in de categorie Digital marketingbureaus én Analytics & Optimalisatiebureaus. Oogst werkt voor klanten als de Goede Doelen Loterijen, HEMA, OHRA, Beter Bed, Mazda, Corendon en de Nederlandse Spoorwegen. Oogst is onderdeel van Merkle. www.oogstonline.nl

Media

Marketing

Economisch