Ziggo komt met nieuwe merkcampagne
11-04-2016 (11:31) - Campagnes
In de nieuwe Ziggo-campagne van J. Walter Thompson Amsterdam, is een hoofdrol weggelegd voor twee buurmannen.
De twee hebben hun eigen karakter en levensritme. Zo is buurman Ronald (Kees Boot) een wat traditionele tv-kijker. De beeldbuis heeft bij z’n gezin een centrale rol in huis en hij kijkt naar het journaal van acht uur om acht uur. Z’n nieuwe buurman Jim (Geza Weisz), is meer een tv-kijker van nu. Hij kijkt geen tv - zegt ie - , maar met Ziggo Horizon naar series en documentaires op z’n iPad. Ondanks de onderlinge verschillen kunnen de mannen het goed met elkaar vinden, komen ze regelmatig bij elkaar over de vloer en gaan ze met Ziggo het nodige plezier beleven...
credits
Klant: Ziggo
ZIGG: Mariëtte Leenhouts, Dave Frauenfelder , Marjolein Hoorn , Hestia Meijer, Noor Verhoeven
Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam
Creatieve directie: Marcel Hartog, Bas Korsten
Creatie: Tim de Waard, Daniël Samama, Marcel Hartog
Strategie: Jan Bouts
Business director: Erik-Jan Koense
Sr. Concept producer: Sabien Smit
Screen director: Marloes van den Berg
Digital director: Hans Dekker
Regie: Mattias Schut (Holy Fools)
Dop: Menno Westendorp
Editor: Marc Bechtold (Kapsalon)
Post-productie: Ambassadors
Soundtrack: Cablejuice
Sounddesign: Jacco Lenstra (Alfred Klaassen)