Ziggo komt met nieuwe merkcampagne

11-04-2016 (11:31) - Campagnes

In de nieuwe Ziggo-campagne van J. Walter Thompson Amsterdam, is een hoofdrol weggelegd voor twee buurmannen. 

 
De twee hebben hun eigen karakter en levensritme. Zo is buurman Ronald (Kees Boot) een wat traditionele tv-kijker. De beeldbuis heeft bij z’n gezin een centrale rol in huis en hij kijkt naar het journaal van acht uur om acht uur. Z’n nieuwe buurman Jim (Geza Weisz), is meer een tv-kijker van nu. Hij kijkt geen tv - zegt ie - , maar met Ziggo Horizon naar series en documentaires op z’n iPad. Ondanks de onderlinge verschillen kunnen de mannen het goed met elkaar vinden, komen ze regelmatig bij elkaar over de vloer en gaan ze met Ziggo het nodige plezier beleven...

credits
Klant: Ziggo 
ZIGG:  Mariëtte Leenhouts, Dave Frauenfelder , Marjolein Hoorn , Hestia Meijer, Noor Verhoeven 
Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam  
 
Creatieve directie: Marcel Hartog, Bas Korsten 
Creatie: Tim de Waard, Daniël Samama, Marcel Hartog 
Strategie: Jan Bouts 
Business director: Erik-Jan Koense 
Sr. Concept producer: Sabien Smit 
Screen director: Marloes van den Berg 
Digital director: Hans Dekker 
 
Regie: Mattias Schut (Holy Fools) 
Dop: Menno Westendorp 
Editor: Marc Bechtold (Kapsalon) 
Post-productie: Ambassadors 
Soundtrack: Cablejuice 
Sounddesign: Jacco Lenstra (Alfred Klaassen)